هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » گالری عکس » عکس بازیگران » عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور

عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور

همیشه تغییرات ظاهری افراد در طول زمان جذابیت های خاص خودش را دارد. در این پست عکسهایی از قدیم و جوایی چهره های مشهور را کنار تصویر جدید این افراد برای شما آماده کردیم که مقایسه جالبی میتوانید داشته باشید. البته اینجاست که میگن جوانی کجایی که یادت بخیر. در این بین خوانندگان و بازیگران معروف هالیوود و چهرهای سرشناس دیگر مشاهده میشود.

خوب عکس زیر دیوید هاربر هنرپیشه و بازیگر سینما اهل کشور امریکا است. وی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به کوهستان بروکبک، آخرین گشت، زنبور سبز پسر جهنمی و مجموعه چیزهای عجیب اشاره نمود.او برای بازی در نقش کلانتر جیم هاپر در سریال چیزهای عجیب نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل جایزه امی ساعات پربیننده شده است.

عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور

خوب ایشون نیاز به معرفی نداره کارگردان مشهور سینمای جهان استیون آلن اسپیلبرگ هستند

کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی یهودی، برنده ۲جایزه اسکار و یکی از موفقترین کارگردانان تاریخ سینما، هم در میان منتقدان و هم در بین مردم عادی است.

او از موفق‌ترین کارگردانان در زمینه سینمای تجاری محسوب می‌شود که با فیلم‌های آرواره‌ها (۱۹۷۵)، ئی.تی. موجود فرازمینی (۱۹۸۲) و پارک ژوراسیک (۱۹۹۳) رکورد فروش سینمای جهان را شکست و هریک از این فیلم‌ها پرفروش‌ترین فیلم دوران خود بودند. مجموع فروش فیلم‌های ساخت اسپیلبرگ تاکنون به رقم چشم‌گیر ۱۰ میلیارد دلار رسیده‌است. نشریه اقتصادی فوربز ثروت این فیلم‌ساز آمریکایی را بیش از ۳ میلیارد دلار برآورد کرده‌است.

او ابتدا فیلم‌های حادثه‌ای می‌ساخت اما امروز وی را به خاطر چالش‌هایش در ساخت فیلم‌هایی با مضامین هولوکاست، برده‌داری، جنگ و تروریسم می‌شناسند. نخستین فیلم بلند وی دوئل نام داشت که یک فیلم جاده‌ای است. او اکنون موفقترین کارگردان سینما در زمینه ساخت فیلم‌های تجاری است. او کارگردان و تهیه‌کننده موفقترین فیلم‌ها در گیشه سینما بوده‌است و کارگردانان بسیاری از او تأثیر پذیرفته‌اند. در سال ۲۰۰۴ از دید مجله پریمیر و دیگر نشریات، او قدرتمندترین و پرنفوذترین شخص در صنعت سینما بوده‌است و در پایان قرن بیستم لایف، او را پرنفوذترین شخص در این زمینه شناخت.

او هفت بار نامزد جایزه اسکار دریافت بهترین کارگردانی شده که دو بار برای فیلم‌های فهرست شیندلر و نجات سرباز رایان برنده این جایزه شده‌است. همچنین یازده فیلم او نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم بوده‌اند، با این وجود، تنها با فیلم فهرست شیندلر موفق به کسب این جایزه شده‌است.

وی در سال ۲۰۰۷ در مجله فوربز، مشهورترین مجله معرفی افراد، در لیست سالیانه قدرتمندترین شخصیت‌ها در رده دهم قرار داشت.[۵] همچنین به گزارش مجله فوربز در سال ۲۰۱۲ وی در رده دوم فهرست پر درآمدترین چهره‌های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی با بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد قرار گرفت. بخشی از این درآمد به لطف پخش دوباره ئی.تی. موجود فرازمینی به مناسبت سی‌امین سالگرد ساخت آن و همین‌طور نمایش نسخه سه بعدی پارک ژوراسیک به مناسبت بیستمین سالگرد اکرانش بوده‌است. همچنین نمایش فیلم لینکلن در سال ۲۰۱۲ به قرار گرفتن او در رده دوم این فهرست کمک کرده‌است. اسپیلبرگ سهمی از درآمد شهر بازی‌های کمپانی یونیورسال را نیز دارد.

عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور

اینم آقای رابی ویلیامز معروف که نیاز به مرفی نداره هنرپیشه، خواننده و آوازنویس پاپ و راک انگلیسی است.

عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور

عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور

کلینت ایستوود ستاره فیلم های وسترن و مطمئنا میشناسید و فیلم های اونو از بچگی در تلویزیون ایران مشاهده کردیم

عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور

عکسهای دیدنی از جوانی و حال چهره های مشهور

امتیاز 4.20 ( 5 رای )
اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز